skadeglädje?

Bara för jag är en så snäll människa så tänker jag tillägna ett inlägg med de 4 bästa bilderna från Valborg.
Kan inte få nog utav att titta på dom. Skrattar lika mycket varje gång.

1. Här skulle vi gå till Bongo. Oskar ställde sig i ett litet hörn för att få lä så han kunde tända sin cigg. Robin som också ville ha sin cigg tänd springer likt pocahontas mot Oskar och faller över ett cykelställ. haha. Vi gapskrattade sönder och Robin låg kvar, sen började vi gapskratta ännu mer när vi ser att Robins cigg har lagt sig mot husväggen och gått av på mitten. haha så fruktansvärt kul att det inte ens gå beskriva.

Sen efetr sisådär 5 min efter asgarv  kom vi på att vi kankse måste hjälpa de lilla livet upp, haha.
Lixom där hade han luggit och väntat på hjälp medans vi stod och as garvade.
 
Sen väl inne på Bongo sitter Annie i Simons knä! och då får Oskar något ryck och puttar hela stolen som dom sitter på, och Annöö och Simon flyger ner på golvet. Det roligaste av allt! innan Annöö hann komma ner till golvet skriker hon " aj aj aj aj, AJJJJJJJJ mitt RÖÖÖÖÖÖVHÅL"  hon fick in den där sten spetsen i röven. hahahaha. Så jävla kul att hon ligger och håller sig för röven också.
 
hahahaha jag måste vara världens sämsta kompis. Istället för att hjälpa henne upp sitter jag kvar och gapskrattar.

För att tillägga så hade vi försökt väcka en kille på Bongo som hade däckat som satt vid bordet jämte. Med massa försök och misslyckanden gav vi upp men när Annöö och Simon trillade så vaknade han till liv, HAHA.

Gud roligaste bilderna någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0