Hård dag

Gud vilken lång dag detta varit.
Dagen började klockan 9 då jag och Johan steg upp för att jobba. Hör och häpna, vi va skogsarbetare, haha. Jag och Johan har alltså gått runt i skogen hela dagen och planterat granar.. Johan har fått gräva gropar och stoppat i plantorna och jag har gått runt med en hink bredvid och gett han plantorna. 
De värsta med dagen va att de kryllade av grodor, ödlor och andar fula djur där.. ni kan ju gissa vem som skrikt så att djuren i skogen sket ner sig av rädsla?.
Men roligast under dagen har vatt att se Johans aggresioner när han slår ner spaden i marken och de är stenar under.. ett fint citat från dagen ( hörde hur Johan muttrade lite för sig själv och säger) " StenHora, akta så inte fittan tar dig" HAHA. Han är ju bara för sjuk.
Sedan ikväll åkte min familj + Johan och käkade pizza på High Chaparall. 
Så ja dagen har varit bra men nu är jag slut som en röv! ska ta och kolla lite på The city och sen blir de sängen!

               Kollade på när dessa gossar fiskade igår.
               Tror ni de fick någon fisk?
               nää just de.
               Kommer nog aldrig förstå mig på de roliga med att fiska!      
             

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter han Johan som står längst till vänster?

2010-05-20 @ 10:29:21
Postat av: jennie

japp de stämmer :D

2010-05-20 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0