Sommar snart kanske?

Blir fan less på detta sura vädret nu. Man blir ju inte pepp på någonting.
Man kan ju knappt sätta lilltån utanför dörren innan man är helt dygnböt.
Så för att fördriva tiden på bästa sätt så lekte jag lite husmor i köket idag! gjorde världens godaste blåbärspaj. Har ett litet hemligt recept på hur man får den godaste pajdegen, för de är ju degen som är godast.
Så nu tänker jag sätta mig framför en dålig film och äta min goda plåbärspaj.
Sen imorgon ska jag jobba.. JIPPI! alla andra festar idag och som vanligt ska jag jobba när alla andra ska ha roligt. Men helt tråkigt ska jag inte ha på jobbet för vi ska nämnligen till Sävsjö Mosse! hurra, har ni hört va roligt?
ska bli jätte kul att vara ute och traska i spöregn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0