Pisskorv

Blev inget Jkpg idag. Jag mår som en bajskorv. Så har nyss kurerat mig med kinamat som jag och mami köpte hem och ikväll ska jag kurera mig med Avatar ( som jag fortfarande inte har sett) och massa godis. HEEEEJ VÄRLDENS ROLIGASTE FREDAG!!! fan vad jag hatar att vara sjuk alltså. Dessutom kommer jag få världens roligaste Lördag också, jag ska nämnligen jobba hela fucking dagen och ännu roligare blir de ju att jobba när jag är sjuk. Men måste verkligen ha pengarna så får helt enkelt bita ihop.
Fattar inte varför jag konstant bli sjuk när jag ska jobba?`

Vill gråta lite också! fick mitt schema för sommaren, jag ska jobba på midsommar i år igen! alltså what the fuck? de tror seriöst inte att jag ha något liv.Tack och lov hade jag inte natten denna gången men slutar på kvällen så kan ju inte direkt ta mig någonstans...
Men nu ska jag sluta gnälla och helt enkelt ta vara på världens roligaste fredag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0