!!!???!!##

       

Godkväll! har precis vaknat. Efter jag kom hem från jobbet vid 14.00 var jag så satans trött så jag tänkte gå och vila lite, vilket resulterade i 4 timmars sömn. Bra jobbat jennie! nu kommer jag inte få någon sömn inatt vilket kommer leda till att jag kommer vara zombie på jobbet imorgon.. well antar att jag är trött efter den långa dagen på Sävsjö Mosse med jobbet! promenerade 7km om inte ännu mer. Herrgud de där är mina ben inte gjorda för ska gudarna veta. De var som överkokta spagetti när vi var framme.
Nu iallafall ska jag duscha sen blir de till att packa för direkt efter jobbet imorgon åker jag till Emmöö i Växjö där det är Allkårsfestivalen. Kommer bli skoj!!
Nu väntar duschen! Puss!


Kommentarer
Postat av: Tina

ÄNTLIGEN har The City kommit upp på Ninjavideo.com!

(Säkert the hills också, inte hunnit se än).



www.ninjavideo.com och sök på tv shows, på vänster sidan kan du se massa namn, där bland hittar du the city. KLicka sen på season 2. Du MÅSTE klicka på "click here to launch the ninjavideo helper beta o.3.10" för att kunna se. Det hittar du längst upp på sidan. Då kommer det upp en liten flik som hela tiden måste vara uppe.

Du kan sen välja vilken sorts kavlite på avsnitt, du ser 3 olika exempel, jag kör alltid den utan flash och dvix mirror. det kan ta ett tag att ladda upp, vänta tills allt är blått...

Man får ofta klicka på play nåra ggr för att det ska börja laddas upp. ibland är det segt så man får prova igen, men oftast funkar det.

Hoppas att de är snabba på att lägga upp det dagen efter det sänts i USA (tog ju ett tag innan dessa kom upp liksom!)

De är as snabba med lost t.ex.



När du gjort det här några ggr går det hur snabbt som helst! bättre det än att vänta på att svenska mtv ska få fingrarna ur röven!

=)

2010-05-15 @ 15:52:37
Postat av: Tina

det är visst Ninjavideo.net det ska vara

eller sök på ninjavideo på google så hittar du!

2010-05-15 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0