Bra helg

Igår va de födelsedagsfirande för Daniel, Linnea och Ellen. Lyckad kväll måste jag säga men man mår ju som man förtjänar idag..... har ett fint stort blåmärke på min höft också efter de jävla hala golvet som ville ta livet av alla där inne, pina på allt så blev min nya tröja helt förstörd som jag köpte i fredags.
Hade iallafall jätte sköööööj så tack till allihopa igår och speciellt till Daniel, Linnea och Ellen då!
Va hemma vid typ halv 8 på morgonen och vaknade för 1tim sen..... inte missat hela dagen eller så.
Btw så började min kamera funka igår! jippi så nu bjuder jag på bilderna från lammhult i fre och från festen igår.
Lammhult :











Födelsedagsfirande:











Mer bilder från festen finns på facebook !


Kommentarer
Postat av: emmy

jag ser seriöst äckligtful ut på de där bilderna :/ jag är fan inte fotogenisk ;)

2010-03-09 @ 22:07:48
Postat av: Jennie

duuuuuuuu kan inte vara äckligful vetttuuuuu!och första bilden är du så söt på att man bara vill äta dig! ^^

2010-03-09 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0