dessa jävla rubriker

aaa gaaad jag är trött! Orkar inte ens en festdag utan att vara död dagen efter. Börjar fan bli gammal.
Igår hade vi de ialf skoj. Började förfesta lite hos Sara och Johannes innan vi stressade ihjäl oss till bussen som gick till Växjö. Gick på någon annan förfest hos typ Kungen. Trevlans.
Sedan bärde de av till Oleo, som va ................... roligt!!!! eller vissa stunder dög de och andra stunder va de verkligen på topp.
Orkar inte gå in på detaljer men kvällen va rätt wierd, men såna kvällar kan ju vara roliga också, haha.
Idag strosade vi runt lite på stan jag, Sara och Emmy. Har nog aldrig skrattat så mycket som när Sara skulle hitta en parkeringsplats idag. Roligast va när hon sa " ja, man kan svänga runt där va?.. eller nä de gick inte, det är en stor fet fitta där" hahaha..
Sen satte jag och Emmy oss och åt kinamat som va en stor fet besvikelse! inte gott alls!
Men aaah jag kör väl på bilder denna gången igen då.

















Varför jag ser ut som en kines på bilderna kan jag tyvärr inte svara på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0