14 Mars

Igår va en trevlig kväll med modevisning och sånt därnt. Måste säga att jag tyckte kläderna va grymt snygga.. skulle kunnat köpa nästan alltihop.
Sen satt vi hemma hos Ida och chillade och kollade på Melodifestivalen. Jag måste skratta!! men hallå Anna?? kom igen. Jag må vara den enda personen ( ok, + min mamma) .. men låten SUGER verkligen. Visst hon ha skön röst men låten är ju verkligen inget speciellt alls. Inte ens en liten upphöjare finns i låten. Usch usch usch.
Men vem vet de är kankse en sån tråkig låt vi behöver för att komma långt? kankse inte ska ha massa krussiduller? utan helt enkelt en vanlig tråkig svenne låt?
Egentligen bry jag mig inte ens för jag ha bara följt melodifestivalen iår 1 gång. Men jag vet så mycket ialf att låten är boooooring.
Iallafall sen blev de upp till Martin en stund där de va lite ferre.
Bilder från Modevisningen:
Inleddes med dans

Å Malin är ju fan gjord för detta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0