Vem äter skorpor som gott??

               

Idag har jag luggit ute i solen från 10 - 6 och nu mår jag som en bajskorv. Min kropp bränner och jag tror jag fått solsting ( typiskt mig att ALLTID få de), mår as illa och orkar knappt sitta upp och jag är äckligt sugen på chokladpudding. Vet inte vad jag ska göra? för jag måste typ verkligen ha de nu. Antingen får jag  åka ner till stan och köpa chokladpudding även fast jag mår ur kasst? eller så får jag helt enkelt lägga mig ner och bara dö och hoppas på de bästa!
Frågade fresten mamma innan om vi hade något gott hemma? som svar fick jag " ja, vi har skorpor".. alltså ni hör ju!!!! skorpor? skorpor? Orkar inte ens gå in på detta för då blir inlägget förjävla jobbigt!
Men ja som ni märker är mitt liv lite jobbigt idag,..............
vill ju bara ha lite chokladpudding!..

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är min lilla Chokladpudding ;D

2010-06-29 @ 15:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0