20 Juni!

Åh jag blir deprimerad. Vill inte vara hemma vill vara kvar i Göteborg. Älskar fan den staden.
Iallafall i Torsdags så drog vi ju på West coast Riot. Så jäkla bra!. Vi kollade på Flogging Molly, The specials, Rise Against, Dropkick murphys och The Hives mm..
Flogging Molly och The Hives var sjuuuuuuuuuuuukt bra! Rise Against var faktiskt en liten besvikelse, ville haft lite mer av deras gammla låtar.
Sedan under Lördagen så drog vi in till stan och shoppade sen la vi oss i en park och solade! sedan drog vi ut på resturang och käkade gott och sen vankades de fest. Vi drog till Parke Lane, måste har varit ett av de roligaste ställerna någonsin jag varit på. Jag och Annöö gick wild on the dancefloor, bokstavligttalat. haha. Mötte även upp Hultan- Sten på park Lane, sjukt kul att få träffa honom igen.
Sedan vid kl 5 slutade kvällen och då drog jag med Steven hem ( en kille vi träffat under kvällen) för att kolla på ett avsnitt av Skins som tydligen skulle vara SÅ BRA! tyvärr sög de så somnade runt 8 och sen upp igen vid 11 för att möta upp Annöö och gå på stan. Herregud.. bra mådde man inte precis.
På kvällen sen mötte vi upp Emelie och satt utanför Metaltown och lyssnade på In flames! herrejävlar vad jag hade velat vara där inne!
Haft en av de bästa helgerna någonsin tror jag och nu är jag trött så nu tänker jag ta de lungt framför de nya avsnitten av The Hills!
     
Rise Against!
     
Random, Annööö och Steeeeeeeeeeeeeen :D
     
Steven med PH, HAHA. så jävla rolig var han.
     
     
      
     

Sedan får man ju glömma att Fisen fyller 20 år idag!
Grattis din lilla idiot!

   

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAH joooooooohan du är ju sjuk :D och du jennie, skins är ju aaaasbraaaa!

2010-06-23 @ 12:15:48
URL: http://moaisola.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha nää Skins va inget för mig. Såg ju dock bara första avsnittet så de kanske bli bättre sen (: få väl ge de en chans till kankse :P

2010-06-23 @ 12:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0