Ni som har lika tråkigt som mig kan ju ägna er åt denna tråkiga lista!

*Vilken svordom använder du mest?herregud jag svär typ jämt. Men skulle tro att de är fan och jävlar som slinker ut snabbast.. sen när man är riktigt arg så kan man ju klämma till med helvetes jävla... osv..
*Äger du en iPod? haha ne så efterbliven är jag.
*Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? humm vet inte.. både och ju. Men ta bilden isåfall.
*Vilken var den senaste filmen du såg? kom inte ihåg vad den hette.. men slutade ialf med att alla dog. Fett dålig.
*Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? alltså va? haha, en vän såklart!
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? svårtsvårt.. skulle nog boka en resa sen köpa mig min drömbil och sen typ flytta hemifrån. Men ingen sa ju hur mycket pengar de va? tänk om de bara va 100 kr? då skulle jag köpa mig en fet pizza bara! möms.
*Har någon någonsin kallat dig lat?
haha gud ja. Räcker ju med att man få höra de från Johan varje dag " du jag hörde att du är lite lat och har blivit lite fet, vill du hänga med ut på en promenad" haha..
*Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nedu.. somna har jag inga problem med.
*Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja Johan, han är gravid :O ops...
*När var senast någon stötte på dig?
i Lördags troooo ja.
*Vad åt du till middag senast? potatisgratäng och kööööckling.
*Använder du huvtröjor? jaaa... myströjor jö!
*Vem var den senaste som ringde dig? Johan.
*Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Gud va svårt.. men typ balder på Liseberg.
*Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? yäää.. säkert! men sånt orkar man inte bry sig om.
*Tittade du på tecknat när du var liten? ja och de gör jag fortfarande! Love it.
*Hur många syskon har du? 3 små bröder sen några stycken på pappas sida.
*Är du blyg inför det motsatta könet? berors på. Men ja de kan hända.
*Vilken film kan du alla replikerna till? kan nästan alla repliker till alla Astrid Lindgrens filmer! haha.
*Läser du för skojs skull? berors på vad som menas med läsa.. bäcker har jag ju inte läst sen jag gick i skolan men typ tidningar och sånt därnt läser jag väl för skojs skull!
*Pratar du några andra språk? japp dålig engelska och typ lite franska.. un trosse= ett pennfack un lapin= en kanin! haha typ de enda jag lärde mig på franskan i skolan.
 *Har du gråtit offentligt? jo de har väl hänt!
*Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? om jag vill.. vill ha flera stycken till piercingar bla smiely och tatueringar vill jag också ha.. men är för feg!
*Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nah inte nödvändigtvis.
*Vad har du med dig in på bion? tok för mycket.. cola, popcorn, godis , chips.. lite choklad! sen sitter man spyfärdig under hela filmen baraför man råkade vräka i sig allt innan filmen började!
*Har du en blogg? ohyäz, och du läser den precis nu!
*Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? gillar killar som är charmiga, roliga och ha humor! snäll måste man väl säga också och typ omtänksam, gillar också lite barnsliga killar.. haha.
*Vilken är din mammas hemstad? Värnamo
*Din pappas hemstad? typ Göteborg eller nått.
*Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 9-10.. fast man fungera ju konstigt nog även fast man fått typ 1 tim sömn.
*Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nä.. men man kunde ju få mördar ögonen av Anette lite titt som tätt!
*Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha nää sånt palla jag inte. Skulle jag ta evogheter att gå och handla om man måste stå och läsa på varje grej.
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? både och.. fast mest motsatta tror jag.
*Gillar du senap? uh, spyr.
*Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ingenting.. ringer till mupp och deppar och sen trycker vi ner varann i skiten ännu mer. haha! sätta på musik är bäst då blir man oftast glad igen.
*Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ja alla säger ju att jag påminner om Doris i Hitta Nemo, så de får väl bli den då.
*Tycker du om att krama folk? ehum, Ja!
*Skulle du säga att du är trendig? nah.. köper bara de jag tycker är snyggt typ sen om de är trendigt eller inte skiter jag i.
*Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? neh, eller ibland.
*Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? haha va? ingen.. kan inte gråta över en bok! filmer däremot gråter jag jämt av typ.
*Tycker du att du är attraktiv? HAHAH attraktiv vet jag inte precis ..
*Vad är du allergisk mot? myggbett och hackad lök ( mina ögon kan rinnar i flera timmar efter)
*Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Robin
* Vad står det i ditt senaste sms? ring mig nu! av Mupp
* Är du cool? jag är en jävla tönt men det kan också vara coolt
* tycker du om kinamat? jag gillar ungefär all mat.
* vad spendera du helst dina pengar på? roliga gerjjer.. resor, kläder...
* har du fått en kyss den senaste veckan? nej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

*Vad har du med dig in på bion? tok för mycket.. cola, popcorn, godis , chips.. lite choklad! sen sitter man spyfärdig under hela filmen baraför man råkade vräka i sig allt innan filmen började!



hahahahaH fy vad roligt, detta stämmer verkligen in på mig också. Förstår inte varför man alltid för samma misstag :D

2010-06-16 @ 10:53:19
Postat av: jennie

haha tur jag inte är ensam om att göra så då! :D

Btw, ska du till Hultsfred eller inte?

2010-06-16 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0