För Sara har tagit studenten!

Igår var jag och mupp på Saras student i Växjö och sedan bärde de av mot Sävsjö där det bjöds på mat och sånt därnt trevligt. Alltså fyfan va man längtade tillbaka till studenten! vill göra de igen. Himla trevlig dag/kväll ialf tills jag började jobba kl 22.00 ( hade natten).. fick högst 2 timmar sömn på hela natten och sen upp igen vid kl 6 och sen  slutade jag vid kl 3. Alltså jag va så trött att jag typ gick och sov samtidigt, fick dessutom migrän också med sprängandes huvudvärk så har luggit och vilat sen jag kom hem men huvudvärken är kvar och nu mår jag illa också! palla.

Söööööööt Sara!
       
       
       
   


Kommentarer
Postat av: sara

awww vad go du är kära jennie <3

2010-06-11 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0