Min helg.

I fredags åkte jag till Eksjö och festade med Mupp! kul.
Sen igår var det meningen att jag,mupp, Emmöö, wille, Dansken och Tobbe skulle åka på bio. Jag och mupp tog egen bil till bion. De värsta va bara att de andra va i Jkpg och jag och Mupp stod och väntade på dom i Växjö.
haha, så jävla oplanerat. Jag och Mupp köpte nya biljetter men sen kom vi på att vi inte ens ville gå på bio längre så vi fick pengarna tillbaka och då gick vi och åt på kinaresturang istället.
Sån jävla weird kväll alltså. Sen följde mupp med mig hem och sov här och nu hade jag tänkt sova vidare. Är sinnes sjukt trött.
Bilder från helgen! ( bildbomb)
             '                                                     


Jag och mupp sa lite på skoj " NU KRASCHAR VI FESTEN" alla va såna torrbollar där...
dock var de nog precis de vi gjorde.. haha.



obs.. Mupps kommentar när blomman for i golvet " äh, de är väl inget att vara tjurig för. Krukan var ju endå så ful och kostade säkert bara 10 kr på Eko" hahahahahahah..


inga kommentarer! vi gillar helt enkelt bara bus.


Jag och Mupp skrev en lapp till P-vakten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0