Så va man tillbaka i verkligheten

Min kamera gick sönder i Smögen 2 dagar innan vi skulle åka hem (fick inte kort på den roliga, snabba båtturen där man flög på vågorna... som va äckligt roligt) men men..
Idag gick jag till foto-affären för att fråga om han visste vad felet va
jag:Hej jag undra om du kan se va felet är på min kamera eller om jag måste lämna in den på lagning?
Gubbe:Om du tittar på zoomen så ser du ju att den är helt sne
jag: jaha
Gubbe: herregud, hur lyckas man med detta?
Jag:neee vet inte, jag va i smögen i helgen och då gick den sönder
Gubbe:jaha okej, de måste har gått vilt till där uppe eftersom kameran ser ut som den gör
Jennie: äähh.. jooo vilt var de ju alltid.
Snäll va han för han lyckades laga den! wäj.

Jobbat hela dagen och nu är jag hemma själv hela veckan så gott folk de är bara att komma och våldsgästa mig.. kommer garanterat gråta mig till sömns inatt. Hatar att sova hemma själv speciellt eftersom de spkar i vårt hus! åh.

Här kommer bilder från Smögen.. ni få kolla in min facebook för fler bilder.
          
       
         
         
         
         
         
         
              

Kommentarer
Postat av: fatimaswary

Hej :) Hjälp mig vinna en tävling.

De enda du behöver göra är att rösta på mig .

Skriv nr 4 - snälla hjälp mig .

http://ewesgitarrkompis.blogg.se/2010/june/tavlingen.html#comment



2010-07-13 @ 16:05:00
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0