Nyårsbilder

Idag har jag inte gjort allt för mycket har vatt så jävla seg. Men jag har vatt ute och gått en lång promis sen så har jag tagit världens längsta bad. Precis vad jag behövde för att bli bra igen ( vaknade ju upp idag igen och mådde som en skumtomte).
Men nu har jag iallafall ork att lägga upp lite bilder från Nyårsafton.
Kvällen började med gott käk hos Wille med massa folk. Sjukt trevligt och kul..senare mot kvällen drog vi vidare till en annan fest där de också va sjukt kul. Vid 12 slaget drog alla ut och Dansken sköt iväg sina raketer, som jag förövrigt missade ( hur fan man nu kan göra de). Sedan blev de tillbaka till festen för att partaya vidare.
Mycket bra kväll!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0