fnissigt

Tror jag skratta ihjäl mig. Mormor och Morfar är här och såhär lät de alldeles nyss

Mormor säger till Morfar : Men herregud. Har du nått i näsan eller? nu har du ju suttit och petat i den hur länge som helst. GÅ och snyt dej.
Morfar: nej de behöver jag inte. De kittlades lite i den bara
mormor: är de säkert de?
Morfar: jaaaaa
mormor: du kanske är förskyld?
morfar: nej de är jag inte.
mormor: lägg dig i soffan. Du behöver vila
Morfar: nej, varför då?
Mormor: Men du är ju förskyld. Du sitter ju peta i näsan hela tiden.
Morfar: Jag är inte förskyld. Du bestämmer inte
Mormor: Lägg dig lite i soffan nu och VILA
 5 min senare ligger morfar i soffan och vilar. hahahahhaha.
Stackarn han får inte ens peta sig lite i näsan för då tror mormor att han är sjuk. haha.

Och nu när jag skrev detta stod Morfar bakom mig och tjuvläste.
Då sa jag " Tjuvläs inte"
Morfar: hahah, sa du tjingtjong?
( morfar har inte världens bästa hörsel, haha)

Herregud! jag får ont i magen utav detta.


Kommentarer
Postat av: Moa

hahah KUL =)

2010-01-23 @ 01:53:58
URL: http://moaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0