At Saras & Johannes place!

Igår va jag på fest i Lammhult. Man måste väl testa och festa på alla ställen här i världen?
Var faktiskt redigt trevligt och kul om man bortse från vissa fjortisar som va där, fast om man tänker efter så var de rätt roande att kolla på dom.
Hur som haver! Trevligt ställde de där Lammhult.
Idag for jag och Mupp till Växjö. Vi skulle shoppa. Blev dock mest fönstershopping. Var helt slitna sen gårdagen så vi gick mest runt som två fula zombisar.
Fick iallafall med mig nya solbrillor hem och mina efterlängtade silvriga skosnören.
Bilder från gårdagen!













Äh! bloggen krånglar. Så går inte ladda upp fler bilder. Bajs.
Iallafall ikväll blire lek med Annöö.
POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0