jag med min Jenta!

Herrejesus va förskyld jag har blivit. Va lite krasslig dom sista dagarna innan vi åkte hem men nu jävlar har jag åkt på värsta förskylningen. Inte så konstigt egenligen med tanke på att jag och Mupp varit ute 24/7 i -18c och sökt jobb.
Nu kommer lite bilder. Dock är nästan alla bilder när vi bara sitter i bussen osv.. men faktiskt så har jag knappt hunnit använda den. Inte så roande att ta kort när vi springer runt som as på stan och söker jobb direkt.
Här kommer de ialf.



En dag var vi inne i Sarpsborg och innan affärerna öppnade fördrev vi tiden på bästa sätt inne på tågstationen






HAHAHAHA









Resan slutade med att en elefant och ett vildsvin bajsade oss i munnen.
Trevlig resa detta.
Nu är frågan bara om jag kommer våga lägga upp alla våra 5000 olika videoklipp när vi leker fjortisar, idioter och klär ut oss till promoe eller när vi sjunger våra hemmagjorda raplåtar och headbangar och allt sånt därnt. Men jag lovar när jag har fått mod till detta kommer de kanske upp!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0