slööööööööööööö

Hemma från Växjö.
Helgen har bestått av festligheter så idag är jag fruktansvärt trött.
I fredags drog jag, emmöö och hennes kompis Emma ut till Stallarna där vi skakade rooompa hela kvällen.
I går så va vi ett gäng som drog till Oleo. Ja ni hörde fan rätt. Men måste medge att jag faktiskt hade kul där. För FÖRSTA gången.
Så helgen har vatt möööökkke kul! och roligast av allt va att få umgås med Emmööö.
Helgens roligaste samtal:
Emma och jag samtalar lite om att vi blir så blyga när vi pratar med en snygg kille och att man typ inte får fram ett ord ur munnen bara för att man blir så blyg.
Lite senare så dyker Emmöös polare Dennis upp och vi alla börjar prata snor. Jag säger nått i stil med " Emmöö har en hel ask med snorbusar som hon brukar ta fram och äta" och då säger Dennis " Fan jag gillar den tjejen hon har ju humor".. då hör man Emma viska lite för sig själv " kolla Jennie, du är ju inte blyg"
HAHAHAHHAHAHAHA.  Herregud de hade ju verkligen ingenting med de att göra!.. Men som sagt såna här roliga saker går inte skriva ner för de låter inte ens hälften så kul som det egentligen är. 
Var inte den bästa med att använda kameran i helgen. men här är några ialf.









 


Kommentarer
Postat av: emmy

Haha både jag och Stina har verkligen ett fotogeniskt ansikte ;)

2010-03-01 @ 19:03:30
URL: http://emmylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0