Mupp har mögliga skor! haha

Igår kom Mupp hem till mig och vi hade lite tacomys och sånt därnt. Sen slaggade hon över här.
Å mitt i natten vaknade jag av att jag skulle spy! mådde så jävla illa. De roliga va bara att varje gång de känndes som jag skulle spy kom det istället upp såna jävla äckliga rapar. De kom utan att jag inte ens va beredd på de ( folk vet ju hur duktig jag är på att rapa men detta va tusen gånger värre rapar) . Citera Emmy " de lät verkligen som dina inälvor kom upp". Efter att jag rapat sisådär 100 ggr irad så mådde jag bra igen. Sjukaste någonsin.
Sen på morgonen så stressade jag och mupp som dårar för att hinna med tåget till Växjö.
Blev en del shopping och kinakäk såklart!
Här är lite utav de jag hittade! ( ok, man ser inte så bra.. men de är ju skitsamma. haha)



Men de bästa köpet va lätt den tredje säsongen utav THE HILLS!
i'm so happy!!!
så ikväll blir de chokladpudding och The Hills.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har verkligen letat efter en sån bh! vart hittade du den :)

2010-02-17 @ 22:25:57
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: <3

Fan vad du är fin..

Vill bara ge dig En kram.

kärlek...

2010-02-18 @ 16:47:34
Postat av: jennie

Amanda: hittade den på Hm tror det finns liknande på Lindex också :)



<3: Öh Okej haha. tack eller nått!

2010-02-18 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0