Magsjukan!

I Lördags va de party hos Apell å damn va roligt det var.
Alla va helt galna.
Kvällen va skit skoj enda tills vi kom till Gisleparken, jag hann vara inne i typ 15 min innan jag mådde illa och började spy som en gris. Trodde jag kanske spydde för jag druckit för mkt men jag var tvungen att springa på toan hela tiden sen, dessutom när vi kom hem till Apell sen igen för efterfest så låg och jag spydde hela natten typ.
Så givetvis måste de ju varit magsjukan.
Tur väl hade jag Annööö som tog hand om min spya hela natten. Hon sprang fram och tillbaka med nya påsar hela tiden, haha. Mamma Annöö :*
Sen igår när jag kom hem fick jag 40c feber! så ROLIGT!! sen spydde jag lite till.
Fattar egentligen inte ens hur jag orkar sitta vid datorn för jag är typ död.
Men jag slänger in lite bilder från Apells fest ialf som var as rooolig enda tills min spya kom.

























mer bilder hittar ni antagligen på min bdb eller facebook!

 

Kommentarer
Postat av: Tina

Du måste fått vinterkräksjukan som Andreas fick. Det kom helt plöstsligt för honom på kvällen och så spydde han som en gris hela kvällen. Men nästa dag började han må bättre igen. Äckligt det där. Men bättre det än va sjuk länge. Du har väl inte spytt mycket efter det?

Va önskar du dej när du fyller år? hehe.

Vi får ta en dag då vi ses! Haha. kram

2010-02-08 @ 13:44:38
Postat av: JOHAN

DU det var precis som mig i lördags! jag mådde jättebra på malins fest sen innan vi skulle hem började bli lite yr.. sen när jag kom hem spydde jag som en kalv och jag tänkte att det bara va att jag druckit för mkt.. sen fortsatte jag och spy å ha mig hel natten.. dagen efter hade jag också 40 graders feber.. men nu mår jag rätt bra igen! :D

2010-02-08 @ 14:24:58
Postat av: jennie

Tina: ja antagligen va de vinterkräksjukan hela familjen har ju haft de utom jag så de va ju inte jätte konstigt att jag fick de heller :P

Ne jag spydde bara en gång till när jag kom hem igår också sen har jag mått ganska bra förutom febern då som tydligen inte vill släppa.

jadu vet inte redigt va jag önskar mig.. typ smycken och sånt som vanligt haha! önskar mig allt möjligt.

Ja de få vi göra! din present väntar här också =)



JOhan: sån perfekt avslutning vi fick på kvällen då :D haha

2010-02-08 @ 14:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0