21 Februari

Sitter här och äter piggelin. Bra frukost!
Vi var ett gäng som hängde lite i stora staden igår och jag gjorde värsta tabben när vi skulle gå och handla lite godis. Jag köpte chips och 1 liten cola sen fick jag även syn på ett stort glasspaket för 46:- HUR BILLIGT SOM HELST JU!! och dessutom med alla mina favorit glassar i med.. wiho. Ställer mig i kassan och hör hur kärrigen säger " 129:-" kollar en extra gång på skärmen och jaa de står fan 129:- hör även hur Lina fliker till med " oj de blev visst dyrt Lördags godis". Kärringen i kassan fnissar.. Glasspaketet kostade fan 100:-. MIn själ gråter.
Men äääh vafan man lever bara 1 gång. Men är de inte typiskt att sånt här ska hända de fattigaste?? ALLTID MIG!

För att tillägga så har Ida börjat sticka en mössa och de ser fan kul ut så jag fundera nu på att börja sticka en stor halsduk. Så jaaaaaa lite vuxenpoäng här då va!!!!

Ps. fittsnön får mer än gärna försvinna från min åsyn. Hatar den.. vill aldrig mer se snö. ALDRIG!! Orkar inte bara se vitt vitt vitt.. så jag fundera isåfall starkt på att gå och kissa snön gul. Känns lite mer somrigt ialf.ds.



Kommentarer
Postat av: ida

haha mössan blev klar idag :D helt sjukt snygg :D

2010-02-21 @ 20:28:01
Postat av: Jennie

yeeeah va duktig du är! Måste ju få se den på ditt huvud också :D

2010-02-21 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0