Uppesittakväll

Nu har jag jobbat klart för idag så nu tar jag jullov också.
Jobbade på Gläntan idag. Inte allt för ansträngade, vi kollade på Sunes jul ( som jag ÄLSKAR, kan varenda replik utantill nästan) sen var de julfika och sånt mys nästan hela dagen.
Ikväll blir de Bingolotto, traditon och jag tycker det är så mysigt. Nästan bättre än själva julafton.
Känner verkligen på mig att jag kommer vinna något ikväll också. Hade suttit fint med några miljoner.

Sämsta med allt är att jag fått bihålesinlammation. Inte förvånad. Vägrar också att ta penicillin. Vill ju verkligen festa till de både den 25:e och på Nyårsafton. Så envis som jag är så hoppas jag att de kommer försvinna av sig självt.


Ett av de bästa Sunes Jul avsnitten. Påminner om min familj riktigt mycket, haha.
Älskar när Anna ändrar röst och säger " STICK".. haha kör med de jämt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0