Håll dig borta från mig!

Pratar med min lillebror om att många gått och fått magsjukan nu.
Kom på efteråt att samtalsämnet lät lite skumt, haha.

Jag: får jag magsjukan på nyår så tar jag hagelgeväret och skjuter mig själv
Julle: vi har inget hagelgevär
Jag: men då köper jag ett
Julle: är det inte bättre du typ tar en kniv då?
Jag: men usch, då pålågas man ju
Julle: hur vet du det? man kanske inte alls plågas, du kankse dör på direkten utan att inte hinna känna något.
Jag: tvivlar jag på.
Julle: fast har du tur så kankse du kvävs i dina egna spyor, då slipper du både hagelgevär och kniv.
Jag: men vadå???? vill du att jag ska dö?
Julle: men det var du ju själv som sa !!! försöker bara hjälpa dig med lite olika altenativ du kan ta.
Jag: tack, vänligt av dig! men får jag magsjukan vill jag nog endå helst ha ett hagelgevär.
Julle: ja men det fixar vi isåfall...

Givande samtal.. eller inte inte, haha.

Sist när jag hade magsjukan fick jag de på Apells 21-års fest. Lagom lägligt. Spydde som en padda.
Låg såhär hela kvällen och Annie sprang och bytte nya påsar till mig hela tiden. haha.
     

Men skit i magsjukan nu!
Imorgon är det nyår och jag är PEPP som fan!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag kan lova dig att kommer du hit med magsjukan imorgon så ska jag ta fram ett hagelgevär åt dig! ;)

2010-12-30 @ 23:25:29
URL: http://lilienberg.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahah, tack snälla Cilla!

Skulle ju kännas lite onödigt att gå och köpa ett bara för att sedan skjuta sig själv. Tur jag ha en hjälpande hand ibland ;D

2010-12-30 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0