Annöös Dag!

Igårkväll blev det en sväng på Värnamodagarna. Träffade på massa personer man inte sett på typ år och dar.. bla Thai!, mycket trevlig  att få se gamla ansikten igen.
Jag och Mupp flängde runt överallt och ingenstans..  ( som vanligt, haha) vi hamnade tillochmed på Lill K ett tag för att äta Kinamat.. typiskt oss. Väl där inne kommer en geting och sätter sig på Mupps friterade kyckling.. Mupp flyger upp ur stolen och står och viftar vilt med sina händer och skriker till getingen " MEN SERIÖST MÅSTE DU VERKLIGEN SITTA PÅ MIN MAAAAAT" .. haha tror getingen brydde sig så mycket om vad hon sa.
Sen efter maten frös vi som svin så då gick vi och shakade lite i öl-tälten och sen blev vi lika förrvirade igen och satte oss ner och bara glodde, haha.
Kul kväll iallafall. Idag stannar jag hemma för jobbar tidigt imorgon.. ska på lägerdag med dom på gruppboendet, snark!
Måste även gratulera min fina tjej Annöööö som fyller år idag! Congratz Poo. 
Igårkväll ( va sämst med kameran):
              

Va även en stund i Jkpg igår. va inne på HM och fick syn på mina efterlängtade prickiga strupbyxor som jag letat efter i år och dar. Va hyper glad... åkte hem slet dom ur förpackningen för att äntligen prova mina fina nya strumpbyxor som jag hade planerat ha på kvällen till min nya T-shirt. Till min stora förvåning ser jag att detta inte är ett par strumpbyxor utan ett par FUCKING JÄVLA SOCKAR! DÖÖÖÖÖÖ
Jennies vanliga otur. Sockarna kan ta sig i röven....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du få göra ett nytt försök för det ska finnas prickiga strupmpbyxor på H&m! jag har köpt mina där! :D

2010-08-28 @ 16:37:55
URL: http://rockcitytrainwreck.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha ja de får jag väl göra och hoppas att turen är med mig nästa gång .. vore ju förfärligt om jag kom hem med ännu ett par prickiga sockar haha :D

2010-08-28 @ 18:11:13
Postat av: Annie Blomgren

tack jennööö! :D ni ser ut att ha det kul!

2010-08-30 @ 16:38:21
Postat av: jennie

Annie: wööp :D hade vatt roligare om du vatt hemma och joinat :)

2010-08-30 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0