Bjuder på denna



Är sjuk och har förfärligt tråkigt, har inget liv idag.! så nu gör jag en sån där " dagens" igen.

Dagens humör: seg... och trött
Dagens klädsel: Går runt i min snygga t-shirt där det står " Vaggeryd " på ryggen. haha!! osexigare klädesplagg får man ju letar efter.
Dagens låt: Panik med Far & Son
Dagens blogg: utan tvekan Poontangpie.blogg.se  .. tatuering tjej som ger en massa insperation. Love it.
Dagens måste: Kolla på Danska Paradise hotel.. fruktansvärt spännande nu.
Dagens Önskan: Att sommaren kommer tillbaka NU
Dagens irritation: att jag är sjuk .. typiskt nu när det är Värnamodagarna
Dagens längtan: Göteborg ...
Dagens fundering: hur det kommer sig att jag har 9 blåmärken på benen?
Dagens snygging: Peter i Paradise hotel
Dagens fuling: utan tvekan jag... är så sjuk äcklig och skabbig today
Dagens roligaste: att vi har fått 5 små söta kissebäisar
Dagens köp: nada


Kommentarer
Postat av: är på fjortis jakt!

kolla namnet

2011-09-04 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0