Håret är en kvinnas bästa vän

I Lördags var vi ju som sagt i Gislaved och festade hemma hos Joakim! himla roligt faktiskt och igår när jag kom hem låg jag bara i sängen och kände mig som en förruttnad ko. Mådde hemskt och mår fortfarande hemskt.. tror jag börjar bli sjuk, buhu!
Ska snart gå och krypa ner i sängen igen och kolla på Remember Me för femte gången.

Men innan de så tänker jag bara visa en bild på min speciella brud!
När jag åkte hem till henne i Lördags satt jag kvar i bilen och väntade på henne utanför hennes hus för att de pissregnade ute. När jag ser henne komma springades mot bilen har hon sin jacka över huvudet för att inte bli blöt såklart ( inget konstigt med det). Hoppar in i bilen... hon har fortfarande jackan på huvudet... men efter en stund när hon lyfter bort jackan dog jag i skratt! Där sitter den jävla muppen med en plastpåse på huvudet.
ALLT baraför att håret inte skulle bli blött medans hon sprang till bilen! 

    haha ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt den här tjejen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0