sitter i Smålandstenar

Happ så sitter man här hos Mormor! åkte för att hälsa på Tina. Vi har varit och fikat lite och sen gick vi och hyrde Twilight. Va första gången jag såg den nu. Jaaaa veeeeeet så efter är jag och jag kommer vara lika efter nu när jag säger hur SNYGG han va. Snälla jag vill också ha en vampyr till Pojkvän. Så sexigt.
Dock är han ju jävligt ful annars när han inte är med i Twilight, ser ut som en ovårad kossa. Jag och Tina har fnissat lite åt de.

Imorgon blir de iallafall att dra till Ullared. Ska försöka hålla mig lugn nu när jag är där. Så alla jävla sega tanter och gubbar och skrikande barn håll er borta från mig!!!!

Kommentarer
Postat av: emmy

jennie du måste kolla en sak åt mig!

hmm. kom på att jag inte kan skriva det här. det är eventuellt en julklapp! hehe.

du får ett sms strax :)

2009-10-03 @ 19:11:34
URL: http://emmylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0