Pippi Långsnopp

Igår va vi hos Annöö och partayade loss!
Annöö lärde oss Promoe- dansen så den körde vi i princip hela kvällen.
Kvällen va bra enda tills vi kom till club caj. Vakt jävel säger jag bara. Jag orkar inte dra hela ramsan.. men alla kom inte in. Så vi bestämde oss för att gå och käka pizza istället eftersom alla vi var så jäkla hungriga.När vi kommer fram till pizzerian tro fan då att den har stängt. Jag började nästan gråta.
Annöö kom på den kloka iden att vi kunde gå hem till henne och göra en pizza och ja de gjorde vi. Resultatet av pizzan få ni se på bilderna !! haha.. tur man va hungrig för då går ju allt ner i magen.
Nu ska jag gå och sova... är äckligt trött.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0