Back in Hånger

I Fredags när jag skulle till Emmöö tror ni inte att min bil gick sönder när jag hade kommit halvvägs då???!! fick panik så fick typ tvärbromsa in på en liten skogsgång som låg vid vägkanten. Trodde jag skulle dö först. Batteriet i bilen la bara av. Fick ringa mamma så sen kom hon som räddaren i nöden och körde mig till Växjö.
Well under kvällen sen blev de ju Idol ( är så glad att Camilla åkte ut, LIPSILL) sen gick vi till Stallarna och dansade loss och störde oss på massa folk, haha.
och igår under kvällen drog vi till Emmöös kompis där vi va ett litet tjejgäng som käkade och så först innan killarna skulle komma och sen blev de party!! Riktigt kul med en redigt hemmafest för en gångsskull. Shakade roompa hela kvällen.

Har blivit usel på att använda min kamera men är så jäkla trist att ta kort med en kamera som gör som den själv vill... ibland bli bilderna bra och ibland helt suddiga och ibland startar den ens inte. Suck.
men tog lite bilder igår iallafall..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0