Nässjö va kul

Igår åkte jag till Eksjö. När jag kom fram började jag och mupp göra oss iordning sen drog vi till Nässjö där vi mötte upp slampan ( Malin) hon tog med oss till en förfest med bara killar. Jag klagar inte.
Kvällen va jätte kul och headbanga är också jätte kul.. Mupp har skills för hon kan headbanga till " alla som inte dansar är våldtäksmän".
Senare under kvällen drog vi vidare till Zebra där de va Rockkväll och de va ju kul och så.
Malin va sugen på en drink så hon taffsade en kille på låret men fick ingen drink.
Jag och Mupp drog vidare sen till Hotellet med bröderna David och Adam och shakde loss. Roliga bröder de där.
Roligast va när Adam eller va de David? fick skoskav. Jag hade för jävla kul åt de för jag har aldrig i hela mitt liv varit med om en kille som har haft sån skoskav. Jag menar de brukar ju bara va vi tjejer som gnäller om de.
Jag skrattade iallafall så mycket att jag nästan låg på marken. Han gick som han hade en bajskorv hängades i röven.
Hela kvällen färdades vi i en fin dimma och de slutade med att vi hamnade hemma hos bröderna Adam och David där vi kollade på " Full fräs" jag skrattade jätte mkt åt repilken " nejvjok" som skulle vara New York.
Vi vakande upp på morgonen hos bröderna David och Adam och fortsatte kolla på Full fräs och att spola tillbaka till den roliga repliken " nejvjok".
Sen missade jag och Mupp nästan tåget. Men nu sitter jag här och ska snart iväg och jobba. Dans i vaggeryd är de som gäller idag. haha.
har iallafall as ont i nacken efter allt headbangade.
Å kvällen igår va fan skit kul.. trodde seriöst inte Nässjö kunde vara så roligt. Men där hade jag fel.













De 3 sista bilderna har jag snott av slampan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0