Fredag!

Håller på att stressa som en idiot ska åka till stan och fika med Tessan som jag inte träffat på år och dar. Så vi har jävligt mycket att snacka om nu.
Problemet är att min plånbok är borta!!!!! har letat överallt!
Johan du som brukar vara så bra på att hitta mina borttappade saker, vart ligger min plånbok?!!

Btw varför går de inte titta på de nya The hills avsnitten? och varför är jag den enda som inte kommer in på blondinbellas blogg? har inte kunnat göra de på 2 vec snart. Ja stora problem här ja.

Ett  bevis på att jag ser helt hemsk ut på bilder när jag inte ler!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Du kollar väl på the hills på den amerikanska hemsidan va? i så fall står det under vissa avsnitt att de kommer tillbaka på ett visst datum. den 11 dec kom nåt avsnitt tillbaka på hemsidan tex. helt knäppt!! the city brukar va lättare att se på. så jag har fått se "the highlights" av avsnitten och sen sett det avsnittet som kommer efter (om det funkar) för att ens fatta vad som hänt. Får vänta helt enkelt. Suck.

förresten så har det ju varit mycket hackers och skit på blondinbellas blogg, kan ju va för det fortfarande. vet inte läser inte hennes men när hon va med på "efter 10" på tv4 så berättade om om det i förra veckan.. ciao! =)

2009-11-27 @ 23:44:20
Postat av: jennie

jooo asså jag kollar på den sidan ja mtv.com!

Men de funkade innan! YES! haha. hatar när de ska sega har inte tålamod att vänta lixom:P..



Jo de va ju de! men alla andra kan ju läsa hennes blogg nu utom jag typ haha..helt weird och givetvis så stör detta mig! bry mig inte så mkt om själva blondinbella, bara just att jag stör mig på att jag inte kommer in, haha

2009-11-28 @ 00:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0