En dag med Tessan!

Idag har jag haft en trevlig dag med Tessan i Jkpg. Vi skulle shoppa klart de allra sista julklapparna men de slutade med att både hon och jag gick med flera kassar och allt va bara till oss själva. Alltid ska de bli så.
De jobbiga va att jag kom hem med ytterligare 1 nyårsklänning. Lixom till vilken nytta? jag vet ju inte ens vart jag ska fira nyår än!
Well alltid bra med lite festliga klänningar antar jag.

Hittade även dessa snygga skor. Dock är de inget speciellt med dom, men de lixom bara skrek mitt namn. Så kännde mig tvungen att köpa hem dom.


 

Kommentarer
Postat av: Moa

åhh fan va snygga:D

2009-12-01 @ 16:08:36
URL: http://moaisola.blogg.se/
Postat av: Jennie

Man tackar :D

2009-12-02 @ 00:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0