1:a advent

Oj va kul vi hade igår. Har vatt död hela dagen idag.
Va hos någon Tobbe och festade. Å de va riktigt skoj. Men allra roligast va att få festa med tjejerna igen.
Blev dans hela kvällen lång och sen va världens största mytoman på festen och de va jätte kul att prata med henne och höra hur mkt en människa faktiskt kan ljuga. Sjukt.
Roligast var när mupp gick på toa. Asså människan är ju fan långt ifrån normal. Skrattade så mkt att jag dog. Fast jag är nog elak om jag berättar vad som hände så jag få helt enkelt sitta och skratta åt detta själv.
Idag har vi haft julbak här hemma men jag orkade bara göra peppakakor för mitt huvud har dunkat värre än någonsin idag.

Ansträngde mig jätte mkt under pepparkaksbaket.
Gjorde en fet bajskorv som jag nu ser att de även liknar en balle! hoho






Nää nu ska jag åka till stan och hämta min bil hos Mupp. Blir väl att man stannar och umgås lite innan kvinnan far tillbaka till Eksjö!

Kommentarer
Postat av: emmy

Åh! Nu vet jag vem jag ska besöka under julen! (fast bara om jag får smaka på det där julgodiset!) :D

2009-11-29 @ 19:47:22
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: jennie

haha ska nog kunna lägga undan lite så din mage få i sig lite gott om du kommer och hälsar på :)

fast vet nog att de är bajskorven som lockar mest ;D

2009-11-29 @ 20:14:53
Postat av: linnea

haha, jag kan urskilja en snögubbe och en, kanske två tomtar bland marsipangrejerna. vad resten ska föreställa, och hur de kan förknippas med julen, är en total jävla gåta i mina ögon;) hahaha

2009-12-01 @ 00:50:28
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahah va är de du säger linnea?

ser du inte den fina tomten på snowborden? eller adventsljusstaken?

gorillan med pinnen i röven och och en pojke med stor snopp kan jag dock tyvärr bara skylla på att fantasin tog slut i familjen.

2009-12-01 @ 01:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0