Nu är denna jävla matten slut!!!!!!

Jag har en tråkig och en glad nyhet.
Den tråkiga va att mitt matteprov gick PISS idag verkligen piss, lite bajs med.
Så gud va inte med mig. Satt som jävla ufo och lotsades att jag va ett mattegeni.
Men ack va dåligt de gick. Bli glad om jag får 1 poäng iallafall.
Måste även tillägga att jag inte sakna Figy. Va ju hemskt att vara där igen. okej gemenskapen klar man saknar. Men ni fattar?!
Den glada nyheten är att detta förhoppningsvis blir mitt sista blogginlägg om matte!
Har ju inte skrivit om något annat än matte i de senaste 100000 inläggen.
Så hurra jag mår bra!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: emmy

haha och nu antar jag att du inte har något annat att skriva om eller?? :D

2009-05-12 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0