Bajs morgon

Vilken jävla förmiddag.
Började med att mamma stressade satan med picknik-korgen som hon ska ha med sig till Gbg idag.
efter de tappade Nisse luften och fick åka akut till sjukhuset och mitt i all denna stress flyger jag hjälplös ner för vår trappa, känndes som jag bröt benet så trodde först jag med skulle få åka till sjukhuset.
Inte nog med de så hade jag massa hårfärg i huvvet när jag flög ner för trappan som givetvis kletades av över hela min tröja. ÅÅH. Och johan flyger in på toan helt stressad för att han skulle följa med nisse till sjukhuset och i all den stressen så slänger han iväg mitt löshår som jag har kletat in med färg och lagt så fint på handfatet.! ja de slänger han på golvet. och de STÖRDE mig.
Vänta de slutar inte här,
När nisse åkt iväg till sjukhuset tänkte jag.. ÄNTLIGEN kan jag pusta ut så jag tänker ta mig ett glas saft och då tappar jag hela den där tunnan med saft i på GOLVET!
jag ville dö. så jag ha nu fått skura golvet med mitt onda ben. 
Fyfan.. undra vad som händer härnäst?!

Kommentarer
Postat av: emmy

haha. det ser ju inte bra ut fram mot kvällen xD tur att du ska vara nykter då :P

2009-05-15 @ 16:26:38
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: Jacki

fin blogg ^^

2009-05-16 @ 11:19:09
URL: http://jacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0