Att jag aldrig bli nöjd!



Kan lova er att om jag hade vatt rödtott nu så hade jag velat vara brunhårig.
Men just nu är de faktiskt så att jag vill vara rödtott igen. De va fint.
Jag känner mig så boring i denna bruna döda färgen.
Just nu kan jag inte ens fatta att jag färgade över mitt röda.
Min hjärna måste ju vatt avsvimmad då.
Usch och så velar jag ju som en idiot med. Kan lova att jag kommer sakna mitt bruna när jag väl ha frägat de rött.
Vetifan hur jag ska göra asså!!!!
Ja jag hittar dom största problmen, i know!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du passade as bra i de röda. Tycker du ska färga de rött igen ;D

2009-05-25 @ 11:21:14
Postat av: Emm

Du vet vad jag tycker ^^

2009-05-25 @ 11:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0