vad finns toaletten BARA?

Igår for jag och Mupp upp till härliga gbg som erbjöd en stad utan snö! jag va lycklig då.
Vi mötte Aiya Napa Azad på stationen. Så himla kul!. Man skrattar ju bara man tittar på honom.
Vi åkte till sjukhuset där han skulle kolla sitt knä. Stackaren. Åkt tåg i en hel dag. Och han fick typ ingen hjälp.
wellwell.. de blev en vända på stan sen iallfall, Azad är värre än en tjej när han provar kläder. Sen blev de mat på donkan och fika.
Snällis är han som bjöd oss. Tackkkii!
Synd att han va tvungen att åka hem samma dag. Skojja inte, han är världens roligaste asså. haha.
Bajs på att han bo svinigt långt härifrån.
Ni få lite bilder att glutta på.
Lixom bilder säger mer än tusen ord.

Ful gubbe! bleb skit störd.                           Emmööö peppar på sjukhuset
 

 BAZAR/ Svettlana på sjukan                                 flummisar!:)
 

HAHA  emmy säger " ser sur ut då"
jag ser istället ut som en äckel psyko
mördare.                                                                               Fika fika
 

 mer fika fika                                                                   turistfoto :D
 


 

Mer bilder hitta ni ju på min bdb :)
Bäst dag va de helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: emmy

jennöö! kom på att tills imorn så måste du ha med dig en betygskopia med. Så du måste kopiera dina betyg och ta med dig kopian. hoppas det inte är några problem. annars kan du ta med dig dina vanliga betyg så kan jag kopiera dom.

2009-03-25 @ 14:16:35
Postat av: Anonym

okääääj :D men de fixar jag:)

2009-03-25 @ 16:34:47
Postat av: JOHAN

hahahaha emmy ser ut som gubben på tidningsbilden när hon ler så! :P

2009-03-26 @ 22:32:58
Postat av: Jennie

haha kankse finns en liten likhet där xD fast emmmy är tusen ggr sååå mkt snyggare och definitivt inte lika störande som gubben haha :D

2009-03-27 @ 00:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0