en liten testgrej

Jag har hittat lite roliga grejjer  på min dator!
När jag väl har pengar så ska jag tatuera in sångnoter. Å eftersom jag jag nu hittade lite olika funktioner på datorn var jag ju tvungen att testa sångnoter.

Jag hoppas alla förstår att detta inte är snyggt gjort. Men iallafall något sånt här liknande är de tänk att jag ska inskaffa mig.
Har inte heller bestämmt om de blir på skuldran eller armen.


Nu skulle jag bli gald om någon skänkte mig en tusenlapp eller två.

 Jag är verkligen inte pepp på denna dagen. Hard work work..
Helvete hörde jag rätt? ska simon Norrsveden spela på Hultsfred!? hahaha pinsamt
Walking with strangers ska även spela! de är min kära väns band :D och de är betydliget bättre än lille Simon så de måste jag ju definitvit se :D
Näää nu måste jag springa! ciao

Kommentarer
Postat av: Tina

yay jag hänger me då! =) (tatureings dagen hehe)



ska tatuera in nåt ja me, typ en dammsugare, gnu, eller en toarulle. (fatta vilka frågor man skulle fått om den!)(haha skämt!)

- ah den här toarullen tatuerade jag in efter min man dog.. han va en riktig skit..

eller om dammsugaren: -ah min farfar var en redig städgalning så om han ser mig från himlen nu tror jag att han ler mot mig..

("typiskt miami ink" snack.. hahahaha)

2009-03-03 @ 19:18:06
URL: http://www.metrobloggen.se/totallylost
Postat av: Jennie

äkta jävla miami ink snack! hahaha.

Jag vill tatuera in en gnu på armen för min mamma påminner om en gnu!

2009-03-03 @ 21:55:24
Postat av: Anonym

skuldran ska du ha den på!

2009-03-04 @ 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0