Helgen!

har inte vatt så duktig med min uppdatering sen jag kom hem. Men jag ligger typ som ett lik i min säng och väntar på att dö. Jag har nästan 40c feber och jag har snart snytit upp 7 toarullar sen i fredags.
well well..

I fredags blev de att fira alla studenterna. Sheet va jag längtade tillbaka när alla sprang ut,
Jag va hemma hos Johan en stund efteråt. Stannade dock inte sålänge eftersom jag mådde skit. Men hoppas att alla studenter fick en bra dag.
Lessen att jag inte kom till hälften, men som sagt så mådde jag inte bra.

Å igår skulle jag vara barnvakt åt mina bröder. Men jag låg och hade frossa i soffan så de var mer de som va barnvakt åt mig.
Å idag så skulle jag försöka vara lite pigg och följa med familjen till Bolmsö och spela minigolf och lite sånt mys. Men de slutade med att jag la mig på en filt och darrade fläsket av mig tills jag somnade. Sen när vi kom hem blev de sängen.
Fyfan va jag hatar att vara sjuk asså. Hatar att känna mig helt hjälplös. Om de hade kommit in en mördare i vårt hus hade jag nog inte ens försökt göra motstånd hade bara låtit han döda mig eftersom jag typ redan är död.
Nu ska jag försöka få mig lite mat iallafall..

wihiii nu är du stor pojke johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0