Varför känns de som Torsdag idag?



Fan vilken seg dag de har varit. Dagen har lixom aldrig tagit slut. De värsta är att jag trodde de va Torsdag idag. Men ack va fel så nu blir de ännu en arbetsdag ! jag är verkligen ingen arbetamänniska. Hur roligt jobb jag än skulle ha så skulle de nog suga bara för jag vet att man "jobbar". Ordet jobbar är inget bra ord. Borde bytas ut till nått roligare namn då kankse de hela skulle bli roliagre.. or naaat.. va vet jag.
Jag orkar iallafall inte gå upp vid 8 imorgon. Tanken få mig att spy.
 Ihelgen iallafall är det den årliga " släktträffen" de roliga är bara att jag  missat de hela tiden. Men i helgen tänker jag minsann vara med. Hoppas att du är där Måns?
Nää fyfan vilket ovärt blogginlägg. har inget vettigt att skriva,.
Adios

Kommentarer
Postat av: Tina

Jepp, jag kommer va här. Förra året va det varmt som satan, svetten bara rann. Ur gött att sitta ute på kvällen. Nu regnar det som fan ute. Suck. Hoppas det blir bra iaf! Vi ses då. Kram

2009-07-30 @ 13:34:17
URL: http://metrobloggen.se/sweetmonkey
Postat av: jennie

Faaan roligare om de är fint väder juuu!

tur du är där annars hade jag nog inte åkt! ses på Lördag då hähä :D

2009-07-30 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0