hemma igen

Har nyss kommit hem från Böda sand i Öland.
Himla trevligt har de varit. Vi har badat och solat varje dag. Himla gött att man hade jätte nära till poolen och stranden. De gillar jag. Å jag kan inte fatta att jag varit med min familj i en liten stuga utan att vi inte dödat varann. Vi borde få diplom.
Imorgon åker jag till Eksjö där jag slaggar i Mupps nya lya sen på Tisdag bär de av till Hultan! pepp pepp.
Så ja gissa vad jag ska göra nu?
jo packa upp sen börja packa på nytt. Orkar inte.
Men måste.

Bilder från Öland får ni senare... har inte tid för sånt nu och jag måste mysa satan med Sivut nu för fy vad jag saknat den skrutten!

Kommentarer
Postat av: Tina

Va roliga å fina bilder du lagt upp! :D Andreas bror Coffe åkte till Hultsfred igår med sina polare. Håll utkik efter en rödhårig skåning ;) hehe.

2009-07-06 @ 13:26:06
URL: http://metrobloggen.se/sweetmonkey
Postat av: jennie

haha jaa jag pratde precis med mormor och hon berättade de! jag ska hålla utkik :D

2009-07-06 @ 13:37:31
Postat av: emmy

heeeeeeeeeej jennnööööö!! :D

2009-07-06 @ 18:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0