Livet är inte lätt för Jennie

jag vill pierca mig igen!!!!
frågan är om jag kankse börjar bli piercing beroende?

Är fan dööö sugen på septum. som jag snart har varit i 2 år!.
Men jag är nog fan den totalt mest fegaste personen tydligen, så jag har aldrig fått tummen ur röven och vågat göra de.
NI som trodde de va en liknande septum som denna jag ville ha, så kan jag berätta för er att de inte stämmer.
Undra om han kan andas?

Dock föredrar jag nog nog denna variant av septum. galet snyggt asså.
Btw för er som inte vet lala ( så är "tjejen" på bilden en kille. Izzy hilton) grr


Sen är jag dock sugen på att pierca hip surface!
Otroligt jävla snyggt asså! De negatvia känns som den kommer sitta feth mkt i vägen + att de
finns typ inga piercingstudios som gör detta.


Annars är jag sugen på tex en till i läppen ( palla inte tjat som " usch nej de blir för mycket")
eller varför inte en till i näsvingen eller en till i tungan? osv.. blablablaaaaa...

waah fast glömde typ den snyggaste! smiley.
Den lockar nog mest. hetthetthett. Me like! yes i do.
mmmmm.. give it to me.


Fast kommer säkert endå inte blir några mer piercingar för nu ska man ju vara vuxen och ha jobb och sånt ( vilket jag inte har, höhö) men när jag väl får de så kommer jag säkert få plocka ut mina kära pluttar jag redan har i fejjan. De är löjligt som fan.
ähhh well nästa gång ni ser mig kommer jag nog se ut såhär.
Grrr.. kankse kan jag också bli känd av mina piercingar!
Jo de vore ju nått:D
Tror jag satsar på den iden. Hoppas ni vill vara mina vänner endå.


Kvällen va kul hos ida med massa Buzz. Satans jävla rooooligt asså. Måste inskaffa snarsat.
Adios

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha, jaa visst är de kul! man blir som ett barn igen :D förresten tycker jag att septum var ganska okeej nu när jag såg de på bilden! ochg den i magen med!! go for it jennie. förretsen behöver du ju inte ta ut dom i magen när du jobbar för dom ser igen om du inte är strippa förstås

2009-01-10 @ 17:22:21
Postat av: Anonym

jaaa eller hur! :D septum är dööö snyggt. förstår inte folk som tycker att man liknar en tjur lixom? hur ofta ser man då en tjur med ring i näsan:D

jaaa hip surface är ju bra de går ju iallafall dölja lite :P

2009-01-10 @ 17:45:52
Postat av: johanna

haha, jennie vilka problem du har

2009-01-11 @ 19:16:05
URL: http://necessary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0