För att jag saknar min mupp!

Idag är en sån dag då jag saknar min mupp ( emmöö) Asså hon gjorde fan min skoltid mellan 1-3 bäst!
Saknar tiderna då vi dampade sönder oss i skolan, headbangade på esteternas " gräsmatta" och när vi åkte tåg hem från hultsfred och vi trodde vi skulle bli utslänga för att vi betede oss som apor eller intervjun med han på Rockparty och vi fick sånt jävla skrattanfall som aldrig slutade, pinsamt läge. Apun i Eksjö haha fan va kul vi hade och vi gick verkligen Affööö på nerverna. Vi gillar att gå folk på nerverna. 
vi gick klassen på nerverna, men vi va roligast i vår klass ( har alla erkännt efteråt hahah)
Roligast är nog endå alla samtal vi hade med vår handledare Ann-marie
" tjejer hur kommer det sig att ni ALLTID är sjuka samtidigt? ni får sluta med de där, det är inte rimmligt att ni är sjuka samtidigt 2 ggr i veckan" ( hon va illa tvungen att säga detta oss, men annars va vi hennes favoritelever)
I slutet av 2an och hela 3an lät våra samtal mer så här " Ni är så söta tjejer man kan ju tro ni sitter ihop" eller 
Emmy- Jag ska till tandläkaren
Ann-marie- och då ska du också med Jennie förstår jag? 

hahahah roligaste gången var nog endå de här
emmy- jag ska till sjukhuset
Jag- ja jag också, jag måste nämnligen skjusa henne
Ann-marie - jaså? har du fått ditt körkort nu jennie? va roligt.
jag- nää, jag ska skjusa henne på cyklen.

haha asså jag kan skriva fan hela dagen om allt roligt vi gjort.  som när är vi sjöng de falskaste vi kunde i afföös öra de högsta vi kunde eller 
när vi lekte affööös katt utnaför hans fönster,eller alla gånger vi bara sitter och gråter haha, ne nu slutar jag där. Vi är såna jävla fittor, folk måste ha hatat oss. 
Aldrig träffat någon som är så lik mig själv.
På lördag ses vi! och jag längtar :D mer galenheter , JA TACK :D
va det någon som missade att jag saknade henne?
                                                                                           
                                                                    haha snäll jag är som ritat över mitt ansikte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0