- 9

uhu vaknade av att jag frös som en jävla ekorre.
och bli man varmare av att man går upp och ta på sig 4 tröjor, tjocka mjukisar och raggsockar.
Nej knappast. Jag sitter här och darrar underläpp endå.

Ikväll blir de utgång i roliga Värnamo. undrar vart man ska dra ut någonstans? Harrys kanske?
jaa de blir nog så.
Men de ska bli rooolit iallafall att få shaka lite rumpa.

btw ingen ha gått miste om att jag saknar sommaren va?
jag vill inte vara arbetslös ( arbetssökande) för jag vill kunna åka utomlans NU!
jag vill ligga i ett varmt land steka fläsket och bara dö i solen. mmmmm va gött!
och de bli ju inte bättre av att jag sitter och kollar igenom alla utomlansbilder..
och se hur gött man hade de hur brun man va. pust.






take me back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0