Idag far hon!

Igår var jag med mina slynor Idaho och Emmöö i växjö på bio för att cheka i Taket lyser stjärnorna.
jisses va man lipade. Alla lipade. Vissa folk gick till och med ut från biosalongen för de grät så mycket.
sick. Filmen va bra dock även fast allt inte stämmde överns med boken, men whatever.
Sedan blev de tillbaka till Värnamo för att krama om Kära Annöö som åker idag :( buhu..
Blev även en runda till donkis och sen vidare hem till  Herr Alvarsson för att spela Buzz hela natten lång.
Jag va helt klart bäst, utan tvekan.


Min kära pooo, har så satans jävla roooligt nu asså. Hitta någon snygg japan till mig så
blir jag glad.
Du kommer ju inte vara borta hela livet men jag kan slå vad om att den tiden ni är borta
kommer gå så sjukt slött nu bara för de. Så de kommer säkert kännas som 20 år.
Annööö jag väntar med en stor popcorn skål här när du kommer hem.
Bajsa på Jens och Mange om de är för jobbiga ;D men hoppas de 2 liven få redigt skoj
också. Ha så kul nu mina mina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0