Lucia??

Igår va jag på dans i Sävsjö med två stycken från gruppboendet.
Var redigt skoj faktiskt.
Alla är ju så söta när de dansar.
Bjöds även på julmat och jag hatar julmat. Visst kan ju gå an om man får plocka själv. Men de fick man inte utan de hade likadana tallrikar till allihopa och givetvis låg det ju den äckligaste julmaten man kan tänka sig på dessa tallrikar. Jag hade seriöst spya i halsen under hela måltiden.
Jobbigt. Hatar att man ska vara så "vuxen" jag vill ju också ha köttbullar och vanlig potatis som alla de små fick!.
Jaja om man räknar bort maten så va kvällen roooolig.

Idag har jag bara luggit och kurerat mig i sängen för att bli av med denna hemska feber!

Just ja.. Lucia idag. Känns verkligen inte så och de känns verkligen inte som att de är julafton om typ 2 veckor. Låt mig få lite julkänsla snart.


Kommentarer
Postat av: Crillie

HAHAHA, nu blev jag glad.. rolig läsning juu!



Vad fick du för mat egentligen ?

Typ en gurka med gurksallad och lite dill som topping typ? :*

2009-12-14 @ 20:15:25
Postat av: Jennie

haha så pass!

neh fan va äter du för julmat egentligen? haha. Vet inte vad det för för julmat de serverade. Men va typ prickigkorv i olika smaker ( va typ de enda jag visste vad de va) sen massa äckliga såser ^^

2009-12-14 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0