Söööööndag!

Nu har jag äntligen 3 dagars ledigt! De är för jävla skönt. Men givetvis börjar jag nog bli sjuk. Sitter mer eller mindre och väntar på att jag ska spy. Mår så jävla illa. Men spy är de värsta jag vet så då sätter jag hellre en stor tejp bit för munnen eller häfta fast den så de inte kommer ut. haha... sen så har jag fått en förskylningsblåsa precis där min tungpercing sitter så min tunga är typ lika svullen som den va när jag piercade den. Ont göre iallafall och typiskt nog så gör min mamma min favorit mat " Lasange" passade ju inte bättre nu när man mår illa och har svullen tunga. Livet är för bra ibland.
I denna stund kan man inget annat än bara längta tillbaka till Kos! Saknar de som fan.



Kommentarer
Postat av: Emm

Jännö! Måste ses snart ju :)

2009-08-10 @ 14:49:58
Postat av: emmy

åh Kos!!!! saknar det!

2009-08-10 @ 21:13:58
URL: http://emmylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0