Fäääst bilderna

Helt sjukt va seg man kan vara.
Igår va vi ju i växjö hos Emmööö och de va kuuuuuuuuuuul.  Oleo va lika tråkigt som alltid men bortsett från de så va de skit kul. Roligast måste nog endå ha varit harmynten på donkan. Sen just varför man har döpt de till harmynt vill jag bra gärna vilja veta. De låter ju inte redigt normalt asså. Sen att jag råkade säga att han va snygg ber jag mina kvinnor så hemskt mkt om ursäkt för. Ja jag hade verkligen fel.
Men nu tänker jag ialf lägga upp lite bilder från helgen..

Idas Party:







Emmöös inflyttningsfest:










fler bilder finns på min bdb !


Kommentarer
Postat av: linnea

har fixat en förklaring till varför det kallas "harmynt" åt dig på min blogg, håll till godo;)

2009-08-17 @ 16:25:11
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0