Bästa på väldigt länge!

Hade en av mina bästa dagar igår! Coldplay va helt sjukt underbart, helt obeskrivligt. kan fortfarande inte förstå att jag fått se dom. Spelade in lite på min kamera igår och jag har suttit och tittat på de filmerna kanske sisåsädr 100000 ggr nu.
Fyfan helt BÄST va de verkligen. Vill tillbaka och uppleva allt igen...NU!.
Men iallafall tro de eller ej så gick min kamera sönder precis innan spelningen började ( alltid denna jävla otur) så de blev inga bilder på coldplay. Men Emmöö lyckade ju klicka några redigt bra! och jag är så glad över att vi lyckades komma så långt fram också. Sen vill jag bara säga till Hångelparet som stod bredvid mig, fuck off! åker ni på Coldplay för att stå och hångla er igenom hela konserten så är ni ju helt dumma. Ibland smaskade de så högt att man trodde de ville överösta Coldplay. Idioti. Sånt irriterar verkligen mig som fan. Bara så ni vet!
Bilder från igår!




jag får gåshud!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0